九龍中浮沉誌

Sunday, December 25, 2005

平安夜

昨日參與了教會報佳音的聚會,地點是尖沙咀柏麗大道清真寺旁的樓梯,地點好似去踩場咁.........由七點唱到十點幾我哋都算係長氣囉..........今次我哋有好多人參與,雖然唔算好pro,但係我哋嘅氣氛都算好好丫,完咗之後沿住彌敦道向旺角方向行,整條彌敦道前前後有四、五個組別係度報佳音,有D真係好pro 架,吹晒色士風.....嘩...勁到爆呀!

噚晚已經係搭小巴返屋企啦....都要十二點先返到呀!!今日返祟拜差少少就遲到啦.....
點知今日一返工就真係 " Merry Christmas " la, Sick 咗2個同事,淨返我同另一個同事( toatl 2 個 nursing staff)返工咋!真係冇陰公!但係好彩"賣"咗隔離嘅一個同事幫手,而且我返上晝嘅同事實在太太.....太好人啦....佢哋幫我哋做咗大部份嘅 rountine 呀....真係太....太......太感動喇!
Thanks.....偉强、家琪、依凌、惠珠! Merry Christmas !

Saturday, December 24, 2005

外面

一直都對周迅沒有甚麼的認識,也沒有甚麼好感,只知道她是中國四大名旦之一,我偶然於電台聽到周迅於 << 如果 愛>>中的歌,"外面",很特別,她唱得很有味道,令人有一種想一聽再聽的感覺,而且她的聲線好特別、好溫柔,也有一點點的幽怨,開始喜歡佢呢!

外面
演唱:周迅 作曲:金培達 填詞:林夕 編曲:金培達

外面的世界很精彩
我出去會不會失敗
外面的世界特別慷慨
闖出去我就可以活過來

留在這裡我看不到現在
我要出去尋找我的未來
下定了決心改變日子真難捱
吹熄了蠟燭願望就是離開


外面的世界很精彩
我出去會變得可愛
外面的機會來得很快
我一定找到自己的存在
一離開頭也不轉不回來
我離開永遠都不再回來

Wednesday, December 21, 2005

Acute depression

唔知點解覺得自己有D depress...........仲有種想哭嘅感覺,點解呢?

唔想搵出箇中原因!

Friday, December 16, 2005

鬆一口氣、激到一肚氣

經過過去一個星期的努力昨天終於考試啦...........好難好難的 ECG (心電圖)啊!當然啦,只是用了一個星期去溫習又怎會全都識呢!何況平時上堂也只是一知半解,如今囫圇吞棗,更是不甚了了啦!計吓計吓好似仲差一題先合格喎.............唉,算啦,無論怎樣好歹也叫做曾經盡了力,都對自己算是有個交代丫!也令我鬆一口氣。不過, ECG 真是一門頗深的學問,也很有趣,日後有時間也要攞D筆記出嚟多看看;今日有個婆婆做了心電圖,我"扮晒勁"咁睇吓,哈.......又比我真係睇到佢係 SVT 喎...........開心死我,然後我仲自言自語咁讚自己"叻"添呀!真係"把鬼"。

不過,今日都有一件事令我好激氣,仲差D同嗰D蠻不講理的病人家屬"拗"起來(其實都已經算拗咗),我只係叫佢餵個病人食药啫.........佢竟然答我唔識囉.............天呀,個病人用口食架.....又唔係用胃喉,有咩識唔識呀??又問我係咪瞓係到食,你係咪玩嘢呀,好人好姐瞓係度都食唔到嘢啦,何況係個病人!!好啦.......你唔願餵咪我餵囉.....加咗少少水係D藥粉度,我見 locker 又冇凝固粉咁就比個病人呷一口試吓啦........點知就係咁咳.........之後佢先至同我講話佢要用凝固粉,我已經即刻停咗冇餵,再係對面個病人度借咗D嚟用,咁我見阿婆係咁咳咪放低杯藥,諗住餵完其他病人再返轉頭囉..........點知佢又話我攞人哋D嘢用,喂......罐粉係"阿公"架..........關你鬼事咩!又話我發晦氣,天啊......人容忍有限度架.............你仲想點呀!!我都唔知係咪自己EQ低,搞到我臨放工都一肚氣!

我發現咗華仔好正嘅"繼續談情相聚篇劇場版"呀!!http://hk.promo.yahoo.com/artist/andylau200512/form.html

Friday, December 09, 2005

感慨

噚晚某位病人的太太(其實已經係阿婆)到來探病,不久即聽到有人大吵大鬧,還以為是病人家屬之間發生爭執,誰知原來是那位婆婆,找住隔離病人的家屬一路"數落"自己的丈夫,又話他年輕時不照顧兒女.......(下省十個原因)等等,說個不停,到最後還說他現今中風了,心裡很開心。

嘩...........怎麼會這樣的呢?照那位婆婆的年紀,我想都不會是盲婚啞嫁吧!既然是因相愛而結合,為甚麼到如今要這樣折磨、傷害對方呢?好恐怖,也令我很感慨,從前相愛,如今變成怨偶,餘下漫長的人生要怎麼去渡過呀?

基督的愛是可以令人釋放、令人寬恕,但是人偏偏很軟弱,軟弱到常常把一些不應該記的牢牢地記在腦海中,應該記的卻往住忘記得一乾二淨

主啊,求祢用祢的愛將我從那些困苦中釋放。

Tuesday, December 06, 2005

80週年

原來我公司已經經歷了八十個年頭啦,於剛剛的過去的星期六 (3/12),舉行咗一個80週年晚宴,獎品豐富到不得了,有 PSP、 Nokia N70、Canon ixus 750、Panisonic DVD recorder、現金獎 $2000 x 5,唉.......但係呢D全部都冇我份,不過我都叫做有D luck !起碼我都抽到一盒"東方紅"冬茹丫!有圖為証架!唉.......我想換電話、換相機呀!!有冇好心人贈送或者 sponser 吓呀??聖誕啊...各方友好贊助吓啦!!



呢排都唔知係我黑丫定係我D同事黑!一個星期 night 兩次,兩次隔離個邊D case 都死嘅!星期一臨天光失守,仲玩埋大龍鳳!前晚仲唔只死一個,一係唔嚟,一嚟就起雙,最慘係臨放工清晨六點二十五分!究竟我呢排係咪做咗死神使者呀??咁搞法唔掂喎!

Thursday, December 01, 2005

婚宴

噚日又再次見証了同事的婚禮啦!先是到他的教會舉行婚禮,整個婚禮莊嚴得很,與我自己的教會的程序稍有不同,偶而牧者都有少少出錯,不過無傷大雅!最後,新人致謝,只見平時滔滔不絕的他,緊張的把雙手不停地緊握無線咪,還口"窒窒"呢!哈.......真係估唔到呢!

晚上參加婚宴,新人除了影了一輯"靚靚"的婚紗相之外,還有一輯影得很有"型格"的相呢!初初我還以為那些是類似 bossini 的廣告相呢!哈......哈........本來我唔應該未經他本人同意,將他的相 post 出嚟嘅...........不過既然係好嘢,唔怕比大家欣賞下啦,何況我這位同事都唔會到我呢個網頁呢!還有,我哋研究過我哋這位同事係呢輯相到仲有幾分似吳卓曦添呀!哈!意外嘅驚喜呢!

唉..........開開心心去飲完之後,就發覺自己好大意,晏畫係櫃員機提款竟然係"提"咗錢出嚟但係冇"拎"款囉..........天呀..........點解.........點解..................


好!去片




當然唔少得有我自己嘅相啦!不過.........究竟邊個先至係我就要大家估吓啦!